یاد گیری بیشتر با مطالعه کمتر

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 1
  • بازدید دیروز : 1
  • بازدید کل : 999

پیوند ها

یادگیری بیشتر با مطالعه کمتر


یادگیری بیشتر با مطالعه کمتر

به نام خدا

 

من محمد حسین رزمجو محقق تند خوانی و تقویت حافظه هستم.

-از گذشته علاقه زیادی به مهارت های تند خوانی و تقویت حافظه داشتم و در همین جهت مدت‌ها مطالعه کردم… برای خواندنِ مطالبِ بیشتر، تندخوانی را آموختم… و بالاخره بعد از آن همه کنکاش، مطالعه، تحقیق، تجربه و … و نیز زمانی مفصل برای مطالعه تصمیم گرفتم تجربیات خود را با دیگران به اشتراک بگذارم.

به یاد دارم زمانی که پای مطالعه کتاب می‌نشستم، همه چیز برایم به فراموشی سپرده می‌شد اما اکنون تکنیک هایی را بدست آوردم که هرروز یک کتاب بخوانم، تمام مفاهیم آنرا درک کرده و در هر موقع و با کمترین زمان مطالب را یاد آورم.

یکی از اهدافی که دارم ایجاد یک تحول در سیستم آموزش افرادی است که نیاز به‌روز نگه‌داشتن اطلاعات خود را در یافته‌اند و می‌خواهند به‌سرعت،خود و کسب و کارشان را رشد دهند.

به استناد آمار رسمی ، میانگین سرعت در کشورمان ۱۵۰ کلمه در دقیقه است که نسبت کشورهای دیگر در سطح مناسبی نیست و تقریباً یا ۹۸% افراد مهارت فن مطالعه را ندارند. اما خوشبختانه فقط با 10 دقیقه تمرین در روز می توانید سرعت مطالعه خود را افزایش دهید.

ما زمان کافی برای مطالعه با روش سنتی را نداریم.خبر خوش آنکه برای درک محتوای یک متن لازم نیست تمام واژگان را بخوانیم.شما با تمرکز بر روی واژه‌های کلیدی،اطلاعات را به همان ترتیبی که بامطالعه تمام واژه‌ها به‌دست می‌آیند،درک و ذخیره نمایید.می‌توان گفت تندخوانی، روش فهم و حفظ برق‌آسای مطالب است.

جالب است بدانید از مهم ترین وجه مشترک افراد موفق دنیا تند خوانی می باشد و آنها برای پیشرفت مهارت های فرد و موفقیت در کسب و کار مطالعه یک کتاب در هفته را توصیه کرده اند.

آیا این سیستم برای کتاب های درسی و تخصصی قابل اجراست؟

بله، به فرض مثال اگر سرعت تند خوانی شما در مطالب عمومی مانند:روزنامه ها، مجلات، داستان و... 150 کلمه باشد، سرعت خواندن کتب تخصصی به 30% یا 50 کلمه در دقیقه خواهد بود.

تند خوانی چه فوایدی داره؟!

در دنیای فناوری و تکنولوژی که سرعت پیشرفت علم بسیار چشمگیر بوده و دائما مطالب زیاد بروز رسانی میشود لازم است خودمان را با سرعت پیشرفت مطالقت داده و موجب تلقی خود شویم. هنوز افرادی کثیری هستند که شیوه های مطالعه 100 سال پیش و منسوخ شده را اجرا میکنند. و طبیعی ست که پیشرفتی نداشته و 100 سال از دیگران عقب هستند.

مزایای تندخوانی عبارتند از :

_افزایش درک مطلب

_افزایش چند برابری سرعت مطالعه

_صرفه جویی در زمان

_افزایش اعتماد به نفس و…

اگر در حوزه ای فعالیت می کنید یا تخصصی ندارید می توانید با مطالعه کتاب های آن حوزه به یک متخصص تبدیل شده و درآمد میلیونی داشته باشید در ادامه محتوا های ارزشمند بروز ترین تکنیک های تند خوانی تقویت حافظه، تمرکز حواس، محاسبات ذهنی و... را در این وبسایت قرار خواهیم داد. می توانید با ارسال کامنت زیر همین پست یا ارسال ایمیل(تماس با ما) سوالات و نظرات خود را برای ارائه هر چه بهتر مطالب مطابق با مشکلتان برایمان ارسال کنید.

محمد حسین رزمجو

دوستدار تو

  انتشار : ۲۹ تیر ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 107

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

هدف ما بالابردن سطح مهارت های تند خوانی و تقویت حافظه است.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما